21-02-2011

24 februari 2011 - Hot Water Beach, Nieuw-Zeeland

Maandag, 21-02-2011

Vandaag een "rustdag" en wat een pech, het regent. Op ons gemak ontbijten en wat opruimen in
de camper.
Stef heeft even een wasje gedraaid en de overhemden van de heenreis zijn weer gestreken.
Toen het weer wat was opgeklaard met de camper richting Cathedral Cove gereden. Daar begonnen aan de wandeling, maar door de regen was het pad erg modderig en al snel hadden we grote plakaten modder onder onze sandalen.
Ze hadden al gewaarschuwd dat de wandeling gesloten was en het bleek ook dat wij niet verder konden. Mooie omgeving,  maar helaas Cathedral Cove gemist. Terug richting Hahei Beach hebben we onze lunch gemaakt en daarna de zeemeeuwen gevoerd.
Terug in Hot Water Beach zijn we langs het strand gewandeld en hebben een paar foto´s genomen.Je kon een schep huren om een kuil te graven om zo een warm bad te nemen.
Op de camping was er ook een beetje reuring. Wij zaten voor onze camper te kijken naar een ploeg die waarschijlijk een reclamefilmpje voor Britz Campers aan het opnemen was. Ze moesten een rondje rijden en de camper parkeren.
Daarna weer wegrijden. Het duurde een tijdje maar uiteindelijk stopten ze na drie keer opnieuw te zijn begonnen met filmen en gingen er weer vandoor. Toen hebben we bij de snackbar patat met hamburgers gehaald en erg lekker gegeten

1. Edwin & Arno:
    24 februari 2011
    Hoi Boy's Mooie foto's en na regen komt........
    Groet Edwin en Arno
  2. Rene:
    24 februari 2011
    Ik heb de dia show bekeken, prachtig hoor! Veel te zien daar. Hier is het weer winter. Gistermiddag hadden we sneeuw en de sloten zijn weer bevroren.
    Dus mannen geniet er extra van nu je dit weet.
    Groeten Rene