Wellington, 18 maart 2011

18 maart 2011 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Vrijdag, 18 maart 2011

We moeten nog even ons verhaal van gisteravond afmaken. Wij dronken wel een pils met
Dennis, maar het duurde niet lang of Brenda met de kids kwamen ons gezelschap houden.
We zijn toen met zijn allen naar de Mc Donalds gegaan en dat was erg leuk.
Vanochtend een stralende zon aan de hemel en om 10.30 uur nam Brenda (met Shane en
Ryan) ons mee naar het uitzichtpunt op Mount Victoria. Hier hadden we een supermooi
uitzicht over Wellington.
Rond 11.30 uur waren we weer terug in de stad en toen Dennis er ook weer was, zijn we
bij het restaurant 'one red dog' lekker pizza gaan eten. Na deze lunchdate ging Brenda
weer naar huis met de kinderen. Cees ging terug naar het hotel en Stef ging even met
Dennis kijken bij het nieuwe kantoor van zijn werk (Bank of New Zealand), dat aankomende
maandag geopend wordt. We zijn er al elke dag van de week langs gelopen en er stond een
bord op met de tekst 'opening winter 2011' wat voor ons even verwarrend was, maar
ook in de winkels is de nieuwe wintercollectie al te voorschijn gehaald.
Vanmiddag konden we nog lekker van de zon genieten en hebben met een grote pint bier op
een terras lekker mensen zitten kijken. Voor het avondeten zijn we op een grote 'foodcourt'
bij het bioscoopcentrum geweest en hebben van het chinees buffet allebei een heerlijk
bord eten opgeschept.

1. Tanja:
    18 maart 2011
    Nou klinkt goed en ziet er goed uit.
    We zijn in Sydney aangekomen en zitten nu in
    ons hotel. Reis goed verlopen. Goed kunnen
    slapen hongkong - Sydney.
    Nu aan de bier VB en proosten op jullie gezindheid.
    Xxxxxxxx
    Groetjes uit Sydney
  2. Wim Zwart:
    18 maart 2011
    Wat een enige foto's jongens. Ik bewaar ze allemaal hoor. Ik zie wel wat ik ermee doe. Dat merk je thuis wel tegen die tijd. Wat gaat de tijd toch snel hè? Voor je het weet is het alweer voorbij.
    Hartstikke veel groeten van je vogelvriend Wim.