19 maart 2011, onze laatste vakantiedag

19 maart 2011 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Zaterdag, 19 maart 2011

Onze laatste dag in Wellington met prachtig zonnig weer. Het was zo warm dat het wel leek of het
hartje zomer was. Toen wij de laatste souvenirs kochten, kwam de sms van Brenda en Dennis.
Ze waren al in de stad en we spraken af voor de bibliotheek. Toen namen ze ons mee
naar Lyle Beach, een erg leuk strand. Even samen koffie drinken (met gebak) en daarna
lekker uitwaaien. Shane genoot volop en kon ook nog even de speeltuin in. Wij keken naar de
stijgende en landende vliegtuigen op de airstrip van het vliegveld. Rond 13.00 uur werden
we in de buurt van ons hotel afgezet. Cees wilde even rusten en we spraken af om 14.30 uur
op het 'Civic Square' waar de sluitingsceremonie van de de Outgames werd gehouden. Het was
een gezellige bijeenkomst in de buitenlucht en de vlag werd overgedragen aan Vancouver (Canada)
voor de volgende spelen. Wij hebben een flyer meegenomen voor de World gay games die in 2013
in Antwerpen worden gehouden. Met onze medelander Cor uit Amsterdam hebben we daarna een terras
opgezocht om samen nog even te bieren. De glazen Heineken gingen in een soepele beweging achterover.
Na het uitwisselen van onze adressen en telefoonnummers namen we afscheid en gingen we ons
in het hotel snel even opfrissen. Daarna meteen uit eten bij de ierse pub "the Green man'.
De steaks smaakte ons goed en Cees had nog een beetje ruimte voor een klein ijsje.
We gaan niet te laat naar bed, want morgenochtend moeten we om 9.00 uur op het vliegveld zijn.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. coby & david:
    19 maart 2011
    Een heel goede reis terug.
    gr. coby en david
  2. David van der Meulen:
    19 maart 2011
    Wat een vakantie hebben jullie gehad in een schitterend land. Veel beleefd en ontzettend veel gezien.
    Ik heb van de verhalen genoten.
    Ik wens jullie een goede terugreis.

groet

david
  3. ron holdorp:
    19 maart 2011
    hoi boys, jullie boffen wel met dat mooie weer en fijn dat er ook goed bier is !! mooie verslagen hoor en jullie hebben er lekker van genoten.
    Een hele goede terugreis en tot gauw.
    Groetjes xxx ron en truus
  4. Marijke van der Werff:
    19 maart 2011
    Wat een prachtige reis hebben jullie gehad.
    Veel gezien, mooi weer en heel veel gezelligheid.
    Stef DE winnaar van de gay games.
    Mooie foto's. Het is werkelijke omgevlogen.
    Jullie huis staat er nog.
    We wachten hier in Nederland weer op jullie.
    Goede reis naar huis en tot spoedig ziens

Liefs van Marijke en Lotje
  5. daan en willy:
    19 maart 2011
    We hebben genoten van jullie reisverslag, en wensen jullie een goede thuisvlucht, groetjes Daan en Willy
  6. Rindert en Maarten:
    19 maart 2011
    Flying high, high. Like a bird in the sky! Blijft indrukwekkend, zo,n groot aparaat hoog in de lucht hangend. Zien jullie graag veilig terug. Tot snel.
  7. Tanja:
    20 maart 2011
    Jullie op weg naar huis en wij morgen op weg naar de camper.
    Sydney was indrukwekkend als altijd.
    Goede vlucht en tot over 5 weken.
    Je weet waar je ons moet volgen.
    Dikke kussen xxxxx
  8. Elly en Baltus:
    20 maart 2011
    Lieve Jongens wij zijn net terug uit portugal en hebben jullie laatste dagen daar net gelezen .Wat een pracht tijd is dat geweest zeg .Wij wensen jullie een hele goede vlucht terug .En over deze reis kunnen jullie nog lang verhalen denk ik zo, liefs van Elly en Baltus
  9. Edwin & Arno:
    22 maart 2011
    Hoi Mannen,

Zo te zien hebben jullie erg ge(noten) van de reis. Het jullie zeker gegund
    Groetjes Arno en Edwin