13 maart 2011 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Zondag, 13 maart 2011

9.00 uur start van de 10 kilometer hardlopen. Stralende zonneschijn en een snelle start.
Stef zijn tijd 55 minuten en 34 seconden. Hiermee viel hij helaas buiten de medailles.
Onze medelander was 60+ en de enige loper in zijn leeftijdsgroep, waardoor hij het goud
kreeg omgehangen. Even omkleden in het hotel (Stef kon bij het zwembad douchen) en toen
met de trein van Wellington naar Hutt-Centraal (Waterloo) en de rest van de dag samen met
Brenda, Dennis en de kids doorgebracht. Zijn lekker blijven eten en 's avonds heeft Dennis
ons weer naar de trein gebracht. Dat was een ritje van amper 25 minuten en op de heenreis
konden we van het mooie uitzicht op de zee genieten.

1. Tanja:
    13 maart 2011
    He, gefeliciteerd. Nou goed gedaan hoor.
    Missie volbracht.
    Leuke foto's en ........ mooi weer.
    Nou nog fijne dagen.
    XXXXXXXXXXXXXXX
  2. JOBRA:
    13 maart 2011
    Mooie tijd Stef en dank aan onze privé reporter voor de mooie foto's. XXX
  3. Mieke:
    Goedemorgen,
    Jammer dat je net buiten de medaille viel, maar in mijn ogen heb je hem dubbel en dwars verdiend.
    Heerlijk om te lezen zoals jullie genieten en de foto's geven ook een gevoel om de reis een beetje mee te maken dikke knuffel voor jullie Mieke.
  4. daan en willy:
    13 maart 2011
    Hardstikke goed Stef, genieten van jullie reisverslag en van de foto's, wens je met Kees samen nog veel reisplezier, liefs Daan en Willy
  5. Linda en Rob:
    13 maart 2011
    Goed gedaan Stef, genieten jullie nog even en een goede reis,
    kus Linda en Rob
  6. Dionne:
    Hé Toppertje!!

Prima tijd (voor jouw leeftijd ,-) Heel goed gedaan, ik doe het je niet na!!
    Veel plezier nog en geniet lekker samen van de mooie laatste week daar.

Liefs en dikke knuffel,
    Dionne xxx
  7. Marijke van der Werff:
    13 maart 2011
    Gefeliciteerd Stef, volgens mij is dit een prima tijd en dan ook nog in de warmte.
    Je hebt een gezonde kop, veel kleur, lekker.
    Genieten jullie verder nog maar dubbelop, de tijd is snel gegaan.
    Heel veel plezier.
    Groetjes van Marijke en Lotje
  8. ron holdorp:
    13 maart 2011
    prima gelopen Stef ! Mooie foto's en Kees een goed reisverslag. Ga lekker nog samen genieten van het mooie weer en het landschap, liefs ron en truus