Tussenlanding Singapore

15 februari 2011

Hallo allemaal,

Vanochtend 7.00 uur opgestaan. Gelukkig hebben we redelijk geslapen het M-hotel op Schiphol was goed en lekker dichtbij. Inchecken ging supersnel en geen problemen met de bagage (45 kg voor ons samen). Lekker ontbijtje op Schiphol en toen een hele lange vlucht. Pfff we zijn pas op de helft.

Er is ook wel wat stress, want voor vetrek kwam Stef erachter dat hij zijn rijbewijs kwijt is. We hebben die wel nodig om de camper te kunnen huren en hebben de hulptroepen ingeschakeld. Brenda doet navraag voor ons in Nieuw-Zeeland en Tanja thuis in Nederland.

In het vliegtuig films gekeken en genoten van de warme maaltijden. Het is in Nederland nu 10.45 uur en hier in Singapore 5.30 uur. We zijn wel blij dat we even onze benen kunnen strekken. Om 7.50 uur moeten we inchecken voor de vlucht naar Auckland.

Groetjes

1. JOBRA:
    15 februari 2011
    Hai guys,
    Das balen van het rijbewijs. Hopenlijk komt het nog terecht. Stef heeft het vast ergens goed weggestopt. Mail ontvangen om 22:58 uur. Het is nu 23:09 dus bedtijd. Groetjes en tot de volgende mail.
    xxx
  2. Netty:
    16 februari 2011
    Hey bro's, moedig hoor om de reis in één klap te maken. Wij gaan in mei ook een tussenstop maken in Singapore maar dan een paar dagen. En daarna hoeven we nog maar een 1,5 uur verder te vliegen! Ach, misschien kan Stef in Nieuw-Zeeland ook rij-examen doen? Dan heeft ie een leuk souvenir!
    Maar z'n rijbewijs zit vast ergens tussen de creditcards verstopt. Het is ook zo klein, dat zie je makkelijk over het hoofd. Of hij ligt thuis op de keukentafel. Misschien kan dehuisoppas er een digitale foto van maken en deze naar je mailen????

Geniet van de rest van de reis en maak je niet te sappel. problemen zijn er om opgelost te worden!
    Tot later. Dikke zoen van ons!
  3. Wim Zwart:
    16 februari 2011
    Hello Boys, dom, dom, dom hè? Maar het komt wel allemaal terecht, ook dat rijbewijs. Fijn dat jullie zo genieten. Doe echter rustig aan want aan oververmoeidheid heb je niets. Morgen weer een dag.
    Veel groeten van je vrind van Midwoud, Wim Zwart.
  4. drie wilde meiden in de Algarve:
    16 februari 2011
    Gelukkig zijn wij dus niet de enige die altijd van die rare akkefietjes hebben...... Bea en Ineke zijn vandaag weer naar huis. We zullen ze vreselijk missen, wat was het gezellig!! En jullie...hou je hand op de kontzak, voor je het weet ben je nog meer (pasjes of zo) kwijt....hi,hi. XXXXXXXXX F en R
  5. Rene:
    16 februari 2011
    nou ja zeg dat was even schrikken. Paspoort zoek.
    De hulptroepen zijn ingeschakeld door jullie. Het zal wel goed komen. Prettige reis verder. Groeten,
    XXXXXXX Rene
  6. Marijke van der Werff:
    16 februari 2011
    Wat een narigheid, paspoort weg.
    Laten we hopen dat er wat te regelen valt.
    Een lange reis, nu lekker even de benen strekken. En dan het laatste stuk.

Veel plezier en sterkte (met paspoort)
    Liefs Marijke
  7. Elly en Baltus:
    16 februari 2011
    O.jongens er moet altijd wel iets gebeuren, waar je hoop ik later om kan lachen.Alles zal wel goed komen .ja een aardige reis is het .Ik heb er toen met de emigratie daar heen 6 weken op een boot gezeten .Ook toen vond ik het wel genoeg .Het blijft ver,maar het is het waard. liefs voor beide Elly en Baltus
  8. Dymphna:
    He mannen,
    Jammer dat ik niets voor jullie kon betekenen maar... jullie zijn op weg heerlijk toch!!!!! Nou lieverds vooral genieten hoor van dit fantastische avontuur.
    Dikke kussen van mij en Mieke xxxx