slapen op Schiphol 14-2-2011

1 februari 2011

Het is bijna zover! Nog twee weekjes en dan vertrekken we naar Nieuw Zeeland. Stef is al druk met verzamelen van spullen die we mee moeten nemen en Cees puzzelt verder met het reisplan. Op maandag 14 februari slapen we op Schiphol en dinsdag 15 februari vliegen we met Singapore Airlines, via Singapore naar Auckland.

Cees is ook naar fotocursus geweest en gaat straks mooie plaatjes schieten. Stef wordt de bestuurder van de camper. We hebben 21 dagen om rond te touren over het Noorder Eiland en zijn daarna nog 9 dagen in Wellington tijdens de Outgames (gay games).

Op 13 maart doet Stef mee aan de 10 kilometer hardlopen. En natuurlijk gaan we ook een paar keer op bezoek bij Dennis en Brenda in Lower Hutt.

We hebben er zin in en bij thuiskomst in Nederland op 21 maart moet onze nieuwe auto (Dasia Logan 1.6) klaar staan bij de garage.

Via deze weblog kunnen jullie ons volgen.

Liefs,

Stef en Cees

1. Tanja:
    Nou ziet er goed uit.
    Net aangemaakt? Easy peasy.
    De reis kan beginnen.

2. JOBRA:
    Hello boys,
    Have a nice time. I will keep track of your adventure.
    Love and kisses.
  3. daan en willy:
    1 februari 2011
    We wensen jullie ontzettend veel plezier, geniet van alle mooie momenten, veel liefs Daan en Willy
  4. Elly en Baltus:
    Hello Stef en Cees
    Het begin ziet er al leuk uit ga jullie zeker volgen.Maak er een mooie tijd van .Pas goed op elkaar .Liefs voor beide Elly en Baltus
  5. Marijke van der Werff:
    2 februari 2011
    Heel veel plezier.
    Ik ga jullie gezellig volgen via Internet.

Liefs van Marijke
    en van Lotje
  6. Dionne:
    5 februari 2011
    Hi guys,

ik lag net in bad en moest aan jullie denken.... Ben nl in het boek bezig van Kluun (Haantjes) en dat gaat over de Gay Games. Leuk boek!!

Ik wens jullie een hele fijne reis en leuk dat we weer kunnen mee genieten via deze weg!!

Have fun ans teke care,
    Dionne XXX
  7. Johan en Trudie:
    8 februari 2011
    Hoi Boy`s,

wat een leuk idee zeg! We kunnen op deze manier een beetje meegenieten van jullie fantastische reis.
    We wensen jullie een fijne tijd daar, en pas goed op elkaar.
    Groeten van Flipsen en co.
  8. Rene:
    14 februari 2011
    Dag mannen. Hartstikke leuk! Zo kan ik jullie reis volgen. Ik wens jullie een fije vakantie toe en geniet er van.
    Groeten van Rene